hatiku

hatiku

Sunday 20 November 2011

lupa nak updated blog

Hai semua. kerana minggu ini aku sangat sibuk menyiapkan assigment sampai lupa nak updated blog.

Aku rindu sangat untuk mencurahkan idea dan apa saja yang ada dalam hati ini.

Entah mengapa minggu ini aku rasa sungguh sepi dan teringat kenangan lalu yang pernah aku cipta dulu bersama orang yang aku sayang.

Dikala waktu ini hatiku begitu sedih.Nampak luaran sahaja diriku gembira tetapi hakikatnya dalam hati tergores luka.Hanya kekosongan yang ada dalam jiwaku ini.

Apabila melihat orang lain gembira di hati ini terdetik rasa cemburu.Bilakah agaknya aku akan mendapat kebahagiaan itu?

Adakah aku seorang manusia yang tidak bersyukur dengan pemberian Allah S.W.T? Aku yakin semua yang terjadi ada hikmahnya.


Kenapa malam ini aku sangat emosional dan jiwang karat?.................

Hanya aku yang ada jawapannya.

No comments:

Post a Comment