hatiku

hatiku

Monday 28 November 2011

Jalan-jalan

Hari ini untuk menghilangkan rasa boring, Aku keluar jalan-jalan pergi Times Square dengan kawan.

Sampai sana terpegun aku tengok kecantikan pokok Krismas yang telah siap dihiasi dengan lampu-lampu dan sebagainya.

Aku rasa excited sangat , jadi aku suruh kawan aku jadi kameraman tolong ambik gambar aku.La.la tengoklah hasilnya....



                                                     Aku duduk dekat hadiah



                                                       bersembunyi disebalik Hadiah






                                                  

                                                       Alamak ada orang pula dekat tepi.



                                                     Pokok Krismas yang cantik           
                                                                                       


                                                   
                                                    Berdirinya Aku disebelah Snow White......

No comments:

Post a Comment